Arhiiv

Uudised
 

Swedbanki infopäev 19.01.2016 (29 detsember 2015)

Swedbanki infopäev klientidele toimub 19.jaanuaril 2016.a.

 

Alates jaanuarist 2016.a. ei peatu Swedbanki pangabuss enam Kullamaal. Sellega seoses korraldab Swedbank oma Kullamaa klientidele infopäeva, kus tutvustatakse, kuidas oma finantsasju teistes kanalites ajada.

 

Infopäev klientidele toimub 19.jaanuaril 2016 kell 11.00 Kullamaa Vallamajas

 

Kõige mugavamalt on pangateenused klientidele kättesaadavad interneti, mobiili, pangaautomaadi ning telefonipanga vahendusel.

 

Tutvustame lähemalt, mis on mis ning kuidas neid kasutada.

 

TELEFONIPANK

Telefonipank on nagu panganõustaja teenus ilma kontorisse tulemiseta, kliendina ei pea Te oma rahaasjade ajamiseks kuhugi minema – piisab, kui kodus helistate telefonipanga numbril 6 310 310. Telefonipangas suhtlete te otse nõustajaga.

Telefonipank on kiire, paindlik ja vahetu. Saate oma rahaasjadest ülevaate nii sageli kui vaja. Telefonipanga kasutamisel on teenus oluliselt pikemalt kättesaadav kui pangakontori puhul, sest telefonipank töötab tööpäevadel kella 8-20 ja nädalavahetustel kella 10-18.

 

Telefonipangas saate:

•          Küsida infot oma konto kohta

•          Teha vajalike maksetehinguid ja väärtpaberitehinguid

•          Sõlmida lepinguid

•          Sulgeda pangakaardi, kui see on kadunud

•          Vastuseid igapäevastele küsimustele, mis on pangaga seotud

 

Selleks, et neid tehinguid läbi telefoni teha, tuleb sõlmida leping ja siis saate oma isikut tõendada paroolikaardi, PIN-kalkulaatori või mobiil-ID-ga. See on sarnane pangasaalis isiku identifitseerimisega.

 

Telefonipank on turvaline. Jälgige Teile antud juhiseid ja saate turvaliselt korraldada kõik  vajalikud toimingud. Kõik telefonipanga kõned salvestatakse. Nõnda on Teil alati kindlustunne, et võimalike vaidluste ja aruarusaamatuste korral saab uuesti  kuulata Teie ja pangatöötaja vahelise kõne sasalvestust.

 

Telefonipangaga liitumine

•     Telefonipangaga saate liituda Swedbanki nõnõustaja juures.

•      Pärast lepingu sõlmimist saate paroolikaardi ning seejärel saate kohe mugavalt oma tehinguid tegema hakata.

•      Telefonipangaga liitumine on tasuta ning kuutasu mamaksma ei pea.

•       Tehingute eest teenustasud on samad, mis pangakontorist sama tehingut teostades.

•      Telefonipanga kasutamisel on vajalik mobiiltelefoni või nuppudega lalauatelefon.

 

INTERNETIPANK

Swedbanki internetipank on koht, kus pääsete oma makseid ja lepinguid sõlmima  mistahes kellajal ja mis tahes kohast – tähtis on vaid, et saate kasutada internetiühendusega arvutit. Internetipangast leiateleiate infot nii meie teenuste kui ka Swedbanki kui organisatsiooni kohta. Samuti saate siin sõlmida lepinguid ning teha pangatehinguid. Internetipangas on paljude tehingute tegemine soodsam kui kontoris. Internetipanga kasutajaks saate,kui sõlmite  pangakontoris lepingu.

 

MOBIILIPANK

Mobiilpank– pank alati taskus. Mobiilipanga kaudu on igalt poolt kiirelt kättesaadavad:

•       Kontojääk ja väljavõte

•      Maksed ja väväärtpaberitehingud

•      Pangaautomaatide ja kontorite asukohad

 

SALDO MOBIILIS

Helistades mobiiltelefonilt numbrile 1503, saate igal ajal küsida telefoni teel infot oma konto jäägi kohta. Nii ei pea Te olema teadmatuses, kas kontol on ikka piisavalt raha soovitud ostu tegemiseks. Mobiiltelefoni kaukaudu konto jäägi küsimise eesttuleb tasuda vaid mobiilsideoperaatori kekehtestatud teenusenumbri minutitasu.

'Saldomobiilis' lepingu saate sõlmida internetipangas ja pangakontoris.

 

MÄÄRATUD MAKSED

Igakuiseidmakseid on võimalik teostada ka läbi panpangautomaadi. Selleks on vaja eelnevalt internetipangas või pangakontoris nõustajal sisisestada vajalikud andmed.

 

Tuleb vaid kaasa võtta  arve, kus vajalikud rekvisiidid olemas. Kui need on tehtud, siis saate sularahaautomaadis vaid mõne nupnupuvajutusega makse teostatud.

 

Teie Swedbank

 

 

 

 

 

 

 




Tagasi

 
 

 
esilehele | prindi lehekülg | tagasi | üles